tjohej

det var länge sen men nu ska jag bjuda på ett inlägg...
imorgon ska jag madde och flisan till flotsbro jag tror inte yuki kan för hon var sjuk idag=( men jag håller tummarna för att hon ska bli frisk imorgon. jag har precis kollat på andra avenyn och den är bara så bra men det är dåligt att det bara vissas ett avsnit i veckan nu förut var det lixom tre??? nu ska jag lägga mig och läsa en bok som vi har som läxa kanske låter tråkigt men den är faktisgt ganska bra.

jag har mublerat om i mitt rum sen jag skerv sist och jag tycker det blev bra ska kanske flytta min stora garderob också men då måste jag få hjälp!!!

kanske ska gå och göra en kladkaka innan jag börjar läsa men jag får se kram<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0