läxor...läxor varför tar dem alldrig slut?

godagens! jag sitter framför datorn och gör läxorna snart hoppas jag kunna se ett slut på dem. på onsdag har vi kart prov och på torsdag matteprov. orkar värkligen inte med skolan just nu
på fredag har vi studiedag något posetivt. jag och tjejerna kanske ska sticka iväg till stan får se bruker inte bli av så mycket fast vi planerar allt. åååå jag kom på en till bra sak imorgon ska jag få en ny mobil eller pappas gamla men han köpte den typ för en vecka sen och han tycker den är för andvanserad och vill ha en ny. han sak få sin nya imorgon så då får jag hans. längtar värkligen har typ läntat efter en mobil i et halv år snart.
ska fortsätta med läxorna nu så jag blir klar någon gång eller vad sejer ni?

p.s ge mig tips om vad jag ska göra för design jag blir alldrig nöjd med mina. snälla hjälp mig!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: madde

ha lite mer färger kanske rosa orange, inte bara grå o svart, det kan bli lite trist :P

2008-09-23 @ 08:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0