jultidningar<3

hej svej! var skit kul at stå i cafét vi känade ca 1700kr och det  är mycket bra. bullarna tog typ slut efter hlva tiden så vi sålde bara mackor på slutet men det gick bra det också. efter skolan gick jag hem till y. vi pratade och hade roligt efter maten som jag åt hos henne som var helt underbart gott så gick vi åt och sålde jultidningar jag har inte räknat än men ja tror det blev ungefär 800kr och jag är inte klar än. det finns massor av hus till att gå till. tänkte samla ihop till en kamera men nu när min funkar så kanske jag väntar tills jag har råd med en system kamera. nu ska jagg bara räkna ihop alla peengar och sen ska jag sätta mig framför tv med lite godis och bara mysa av fredags kvällen...pussar

p.s kommer bilder senare från caféterian<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0