I want to stay here until you go away from me

sissta dan in för helgen har nämligen studiedag imorgon. känns väldigt skönt att få ledigt en extra dag. man får sova ut lite. imorgon ska vi tjejer hitta på nångt vet inte om vi drar in till stan eller vad vi hittar på. hoppas det blir stan måste köpa en jacka börjar bli trött på den jag har. idag fick vi sluta lite tidigare pga att våran träslojds lärare var sjuk. y och jag gick ut med hundarna hon har en så söt liten hund kiku"
vi gick iallafal till flottsbro så dem fick bada tillsammans. fan vad dem sprang och lekte höll nästan på att bli på körd av dem några gånger.hahah
tänkte titta på tv idag igen har inte så mycket läxor kvar nämligen men sen ska jag gå och lägga mig lite tidigare och lääsa boken som ska vara klar läst till nästa fredag. men då ska jag också hunnit skriva en upsats om boken tajt nu men men ska nog årdna sig på ett eller annat sätt.
ihelgen kanske jag ska dra till skansen på en höstmarknad vet inte om jag kan än för jag ska typ stå i cafeterian på ip.
kramisar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0