I forgot, sorry

glömde helt och hållet bort bloggen i går. igår var jag nämligen på älvsjö ip och höll i barn träningen. eller man kan kalla dem knattarna för små det var dem. det var väldigt kalt men ganska skoj. kanske inte vill göra om det precis men det var roligt att prova. nu ska jag iväg på något konstigt möte på fotbollen. får se vad det är för något?  ni har ju inte sät bilderna från polen än men dem kommer ska försöka hinna med dem imorgon eller på lördag. kanske sak vara med y imorgon så då kanske det inte blir av måste även fixa min header är inte så nöjd med den eller vad tycker ni?
får fundera på det men nu ska jag ta något att ätta och sen åker jag väll till det där mötet da...kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0