gårdagen + idag

igår åkte jag till mormor vi gick på någon höstmarknad var riktigt mysigt köpte faktiskt en sak till min kompis y hon ska få den när hon fyller år i november. idag hade vi skolfoto och jag hade glömt det så jag ser ut som jag gör. jag har precis gjort en äppel paj som vi skulle göra i läxa på hemkunskapen. har inte smakat än tänkte ta den som äfterrät till maten. nu ska jag sitta lite framför datorn en stund och sen ska jag gjöra läxor och sen damsuga mitt rum peppe hårar som fan*...kramisar<3

Kommentarer
Postat av: pim

aa, men hon måste vänjas av från sin mamma så vi får hem henne i december :D

2008-09-08 @ 18:28:17
URL: http://pimkarlstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0