bollflicka

idag ska jag vara bollflicka på älvsjö ip inget man vill precis. jag sak försöka hinna städa rummet och vissa er bilderna från polen innan jag åker. iger var jag i nyneshamn med mormor vi var och shoppa lite... när jag komm hem stack jag iväg på bio vi såg då filmen patrik 1,5 var väll sådär. första delen var väll gansak skoj men islutet blev det lite ``tråkigt``
innan filmen käkand jag på donken och se så gick vi in på media market  tror jag det heter och kollade på lite ipodar. jag vill ha en me´n den får inte vara för stor men den ska fortfarande ha mycket gb kanske sak köpa den men 8gb. jag får se sak skika in mina jultidningar nu coh sen får jag se hur mycket jag får från det....kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0