ännu en dag...

känner mig bättre ihalsen idag  men kommer inte vara med på matchen. mammsen och jag sk aiallafal åka och titta. kan faktiskt vara bra och kolla från sidan ibland och se hur vi spelar. när jag kom hem idag så låg jultidningarna i brevlådan. jag säljde förra året och tänkte göra det igen. kanske ska försöka få ihop till en kamera..hihihihihi får se om jag lykas. säg till om ni vill köpa också behöver lite köpare fick inte så måna förra året. har precis stopat i mej en pizza och tänkte nu göra klart alla läxor. har typ prov på franska revolutionen nästa vecka och jag har inte så stor koll på vad det är jag ska kunna....kram<3

Kommentarer
Postat av: pim

tack så mycket.

det ska jag göra!

det behöver hon nog, hon måste stå inne i 2 veckor för att det ska läka ordentligt så hon får många kramar och pussar :)

2008-09-03 @ 19:56:59
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0