what should I choose

har inge lust attt skriva idag så det blir kort.
idag åkte jag och flisan till tumba efter skolan medde i och yuki kunde inte följa med.
vi köpte mäst godis men det var medingen att vi skulle köpa lite inför halloween discot. men vi fick tid till det också vi köpte spindelnät och vit ansikts målning för vi ska ju vara vit målade imorgon. när jag kom hemvar det planerat att jag skulle göra klart alla läxor men jag hade igen lust  så det fick bli tv tittande idag också hehhe. sk abli bättring på det imorgon då hinner jag nämligen inte med det ju discot börjar fem för dem små och vårat pass slutar runt sju tror jag. vi ska iallafal vara där lite tidigare och plocka fram allt, godis drika dekorera lite och så vidare. jag ser värkligen i fram imot imorgon det kanske jag redan sakt eller?
blev längre täxt än vad jag trot nä nu ska jag gå och lägga migjag kommer snart dö god natt vet inte om jag hinner med att skriva imorgon så det får väll bli två inlägg minst på lördag.

föresten flisan fick rreda på att hon ska till spanien på lördag hon blir borta hela lovet tror jag det är bara jag och madde som kommer att vara hemma yuki ska nämligen iväg till holand. så det blir du och jag madde...kramisar och puss

Kommentarer
Postat av: madde

2008-10-25 @ 20:25:36
Postat av: madde

haha japp <3:D

2008-10-25 @ 20:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0