what is it?

hejsan gick väll lite så och så där i skolan idag . det blir igen träning idag pga att vi hade träning i söndags fråga mig inte varför vi inte kan ha det tre gånger i veckan för det vet jag inte. madde och jag ska iallafal ut och plåga varandra med lite jogging. kuuul=/?
ska fråga made om det är okey om peppsen följer med men det tror jag. vi tänkte fråga flisan om hon ville följa med men hon springer så jävla fort och vi hinner inte med henne så därför får hon inte följa med. ta inte illa upp nu gumman vi gillar dig som du är..
nä, nu ska jag fortsätta tugga på mina mini munkar som jag gjorde igår kramisar...

Kommentarer
Postat av: Flisan

haha! ..tack då! ... nej skoja bara gummz haha puss <3

2008-10-14 @ 17:51:34
URL: http://westrinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0