våren är här

mamma kommer hem snatr och då får jag min nya mobil.jippi sk aöva på engelska ord till dess eller kolla på andra avenyn har hellt glömmt bort dem i veckan men jag är glad att madde på minde mig. på söndag kommer nya avsnit så då måste jag ha kollat på alla. kl sju börjar fotbollsträningen och jag längtar värkligen inte har så jävla mycket träningsvärk efter judo träningen igår. jag vet inte om jag ska fortsätta isåfall en högre träningsgrupp. men jag får se mamma skulle se om det fans en annan träning som skulle passa mig lite bättre fast det får ju inte krocka med fotbollen.

idag har jag bilder, har precis varit ute med peppe och tagit lite hastigt för att ni skulle få några bilder idag. det var ju ett tag sen sisst...kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0