Rain, rain and more rain

jag är hellt depig igår regnade det också när jag gick hem från skolan det är inte skoj och imorgon har vi orentering utte. hur fan ska det gå det blir ju bara ännu tråkigare när regnet kommer också. jaja jag får iallafal sov morgon jag ska nämligen börja vi elva. kl halv sex ska jagoch madde åka till ip och hjälpa till med den där små barns träningen igen. det var bara en träning kvar och alla hade varit så några behövde stå en extra gång så jag och marren ofrade oss lite. tills halv sex ska jag försöka städa rummet det ser ut som fan. sen ska jag försöka få en tid på frisan men jag och madde skulle gå samtidigt men hon ska inte klippa sig utan hon ska ta hål i öronen och vi tänkte gå dit tillsammans. kram kram hoppas inte ni lider lika mycket av regnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0