it was a long time ago

hej svejs  slutade två idag väldigt skönt ska sluta två varje dag nu tror jag. nästa vecka är det ju höstlov och jag har nästan full bokat hela lovet. jag ska passa mina kusiner tisdag och onsdag kul kul. och sen torsdags kväll till lördag ska jag vara med min bästa vän pim kul kul det  också. måndag och söndag har jag inte något för mig än men det kommer nog något där också. anars kommer jag bara ta det lungt kan vara bra att ha några dagar man inte har något att göar man hinner tänka så mycket då tycker jag.
´jajjaj nu ska jag göra några läxor så man slipper dem på lovet sen så ska jag försöka mig på  foto shop har inte hajat allt där än det finns ju så mycket man kan göra....kramisar och en släng kyss

ps. jag vet att min design inte är en bästa har ingen bra ide hjälp mig.
den kommer få se ut så ett tag om jag inte orkar ta tag i det snart

Kommentarer
Postat av: B*

svar: tack så mycket.

2008-10-20 @ 16:03:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Tack så jätte mycket! Det e tack vare mina två systrar som har hjälpt mig med den=)Kram

2008-10-20 @ 18:44:34
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0