it is black and white now

hej jag här igen!!!
har gjort läxor sen jag kom hem engelska jätte "kul" hehe
på fredag ska våran klass hålla i ett halloween disco och jag  och min kompisar sak stå i cafet. vi ska också klä ut oss och vi tänkte vara vita och svart kläda med helt vi hansikte med knall vita leppar. får se hur det blir men jag ser fram imot det kommer nog bli skoj. vi kommer skrämma varända unge som vill komma och köpa hehe
nä det är väl lika bra att fortsätta med läxorna så man blir klar snart. kanske kan fixa ett litet roligare inlägg imorgon puss

ps vad tycker ni om designen inte klar än men jag tror det blir bra=p


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeej!

Kul att Du hittat min blogg! =)

Men jag undrar hur du har hamnat just på min bloggsida??

Fortsätt gärna att läsa & kommentera och tack för att jag fått besöka dig!=)

Lycka till med engelskan, de går säkert superbra ska Du se!!

Kram Johanna

2008-10-22 @ 21:57:26
URL: http://johannabendroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0