I know, I know

jag vet att det är lite tråkiga inlägg och så glömmer jag bort ibland ska värkligen försöka bättra mig. men det är så svårt och jobbigt nu med skolan och alla läxor och sånt. det här inlägget blir inte roligt det häller men idag ska jag iväg på träning igen fotboll utan jag ska prova på judo. jag höll på med det när jag var mindre men jag slutade för typ 3-4 år sen jag ville satsa på fotbollen. men just nu är det så få träningar och jag har ju varit borta och så så nu vill jag träna igen och då får det bli lite av varje.

har precis ätit två bullar och jag ska även få en ny mobil imorgon. jag vet att jag precis har fåt men  den  är så jobbig framför allt stor så jag letade fream en annan mobil men den var då dock helmosad på skärmen och den är nu på lagning. mamma ska hämta den efter jobbet imorgon.
måste gå kramis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0