I am waiting for you

var ett tag sen jag skrev förlåt, ska skärpa mig idag ska jag iväg på jag och laget igen inte vad man längtar efter att göra på en helg precis. jaja om man ska spela fotboll måste man ju. efter det tänkte jag åka till ikea vi ska handla lite små skaer till badrummet(det allra sista) och sen sak jag köpa nytt tyg och sy nua födral till peppes säng var ett tag sen vi byte ut dem.
igår efter skolan åkte jag in till stan med erik. jag shopade ett par strumpbyxor typ fast utan strumpor tror jag. sen så såg vi en så fin och smaskig choklad muffins så vi delade på en. dem var ruggit stora. mumms
aaaa nu ska jag stopa något i magen som typ någon frukost och sen blir det att åka iväg mot älvsjö.
kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0