I am disappointed

hur står det till? har varit hemma i tre timmar och har inte gjort någonting. har varit så gävla slut efter jag ducha så satte jag mig framför tv där har jag nu suttit i tre timmar och bara tittat. vilket liv sak börja att skriva om boken som ska lämnas in imorgon har tre kapitel kvar och sen måste jag skriva minst tre sidor om boken också. skit kul 
det gick inge vidare på orenteringen idag och jag virrade bort min fett mycket på fyran och feman tappade då också massa tid så jag är lite sur nu. hade lite för bråttom tror jag men men kommer nog inte sist iallafal. ska göra klart den där läxan nu och se när det nog dags att åka till ip vi ska nämligen ha möte idag på fotbollen...Tschüss

Kommentarer
Postat av: madde

2008-10-02 @ 23:08:58
Postat av: madde

OMG!! dizzen du var as bra du kom ju typ 2:a gumman <3:D

2008-10-02 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0