fredag hela veckan

nu är det inte långt kvar till höstlovet. nästa veckan har vi något som kallas rosaveckan och vi kommer att börja nio varje dag och sluta vid två fan vad skönt. man längtar nästan lite på något konstigt vis. men jag hoppas ändå att helgen blir lång. imorgon ska jag på bio jag tror vi ska se mamma mia vissa säger den är bra men några säger det andra så vad ska man tro jaja jag får kanske se imorgon. madde följde med hem idag efter skolan vi tog oss en titt på andra avenyn eller vi kollade rättare sagt på alla avsnitt.  vi bakade också munkar vi provade på att lägga i lite sylt i dem och det blev lite så och så där. det blev lite strässigt och sen så var dem inte riktigt klara när vi åt dem. vi får göra om det där någon gång men då ska vi försöka inte ha så himmla stresigt. vad ska ni hitta på i helgen?
kramisar och puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0