dagens låt + dans

i fredags hade vi ju haloween disco och jag tycker det var skit kul vi fick i hop till hur mycket pengar som hälst.kanske blir utomlands vem vet. heheh¨ 
några barn var fett jobbiga eller det var ganska många.  hade lite små bråk hela tiden men det hör väll till.
igår var jag hos pim och jag fick se hennes hästar hur gulliga som hälst dem köpte även en ny igår och snart ska dem hämta pims föl. det är bara för gulligt<3

bilder kommer senare både från halloween discot och hästarna.. kram och släng puss 

idag bjuder jag på en reklam film... 

Kommentarer
Postat av: madde

åhh dåligt val !! :S man har ju fått nog av all reklam ;) men annars jätte fint inlägg ring mej ngn gång i veckan<<<<<<<<<<<<<<<<<<3333333333333333

2008-10-26 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0