i sitting here in the boring room



va ju p go cart här om dagen det var värkligen ur kul har fullt men blå märken på ryggen för man krocka så mycket. man slirade en hel del också skulle så gärna göra om det.
efter go carten gick vi och käkade på resturang jag hade skit roligt hoppas fler hade det.

jag har lite halv tråkigt tnkte lägga mig och kolla på en film i sängen. flisan har lurat ut mig på en jogging tur imorgon. får se hur det går hon e så gävla snabb. =)
har övat på engelsa läxan har redovisning i morgon hoppas det går bra inte så duktig på det där med att stå framför folk.
jag har även hemkunskaps prov på onsdag så jag kommer få sitta uppe hela natten imorgon för jag har inte övat på någonting typ.
kramisar och en puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0