I am so happy

jag är ledsen att det blivit så få inlägg kommer nog vara så ett tag framåt och sen sak jag skärpa mig.I promise
biledr blir det inte häller några har inge lust längre det är inte lija kul att gå ut att fota men när första snön kommer då ska jag ut och fota så mycket jag kan jag har ladat. men om det inte kommer någon snö och blir lika tråkig vinter som förra året så blir det nog inga bilder. jag hoppas värkligen det blir en riktigt fin vinter med mycket snö kvällarna känns inte lika mörka och trista när snön lysser up. och sen måste man ju ut och leka en dag då det är riktigt fin kramsnö och sen när man är blöt och kall efter en långt snöbollskrig går man in och driker en värm kop choklad.....mmmm jag längtar värkligen hoppas man inte väntar i onödan bara=d
när pappa kommer hem ska vi ut i skogen med peppe och zoro ska med också peppes bäste vän....kramisar från peppsen och mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0