I am here

åkte in till stan idag själv faktiskt det är inte ofta. det är riktigt skönt att gå i afärer själv man behöver inte anpassa sig till andra utan man kan bara göra et man själv känner för.
jag var inne i hur många afärer som hälst men jag hittade inte den jacka jag vill ha. jag har nämligen en bild framför mig hur den ska se ut och det går inte ändra på.
medans jag gick där så passa jag på att köpa två tröjor. inte dem finaste men är bra att ha.

jag har förhör i morgon på fetter men det kommer säkert bli som ett vanligt prov dem säger bara så för att det inte ska låta så jobbigt.
jag har iallafal övat nu och sen ska jag renskriva mitt projekt om jag hinner...kramisar från mig och pepsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0