fan vad helgen går fort

hejsan redan söndag känns som om det bara var fredag igår.
JAJa tiden går och träningen har börjat igen igår hade vi träning i västertorpshallen . idag ska vi vara i spånga hallen konstgräs skit bra plan tycker jag.

hoppas jag hinner göra klart lite läxor innan jga åker för det ska in på tisdag och jag ska hinna läsa fett mycket i en bok till i morgon och jag kommer iinte att hinna. men dem gav den läxan över helgen och det får man väll inte?

ska klaga på det för jag kommer värkligen inte hinna och boken är skit tråkig och det tar så lång tid att läsa då tycker jag man fastnar aldrig i den.


blir inga bilder idag har inte hittat sladen än och jag har typ inga bilder på den här datorn.....=()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0