allt är planerat

hejsan.. är här nu igen glömde bort att skriva igår. jag kan inte vissa er bilderna som jag tog i stan för jag har tappat bort sladen till dator.''
föresten så har jag ny eller ny och ny men jag har fått min brors lapptopp och han ska ta min vanligá dator eller jag tror han bara skulle ha skärmen men men . jag sitter iallafal i min säng och skriver nu lite bekvämare tycker jag förut satt jag på en hård pall.hehe

flisan och jag ska utt och springa peppsen får följa med. hoppas vi inte halkar det är värkligen halt nu när årets första snö har kommit. eller det snöade ju förut men det försvan så fort det snudda marken så jag tycker inte det räknas eller?
peppe och jag gick ut och byggde en snölykta igår kväll kanske låter töntigt men det gjorde vi iallafal inte för att peppe hjälpte till så mycket för han åt mäst upp alla snö bollar jag gjorde. han fick hur många glädje fnatt som hälst och det ser så himmla kul ut när han får det han ser ut som en gris, kanske jag har sakt för men han ser värkligen ut som det och han kan bete sig som en också.hehehe...
imorgon kommer tjejerna hit på kvällen så ska dem sova här det ska bli ur kul brudar<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0