missade andra avenyn i går;(

Hoppas jag hinner se andra avenyn idag efter fysen hinner
nog inte se på det nu måste göra läxor. Madde såg på den i går och sa att det var dårligt slut ;( och att det hände något riktigt spännande,måste nog fortsätta att kolla på andra sesången efter sommaren.

Hade tyska prov i dag jag vet inte men tror inte det gick så bra=( Har inte vait så duktig på att öva och jag får skylla mig själv...
berättar sennare hur det gick=)

mamma berättade igår att hon har pratat med hundstallet och dem ska interjuva henne nästa vecka och sen kanke vi kan få en hund=) jippi!!!

kanke hinner skriva något ikväll om jag hinner kolla på andra avenyn, ses!

573132-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0