kollade aldrig på hund igår

hej på er i går skulle vi åka och kolla på en hund men dem kanke har ångrat sig och vill inte sälja den längre.
bra för hunden men trist för mig.
om dem inte ringer i dag så är det nog kört och jag får försöka hitta en anan, kanke en valp men mamma tycker vi ska ha en äldre pga att dem lever så länge.

jag han klart med min väska blev faktsit riktigt nöjd. (vissar senare kanke i kväll)

jaja, i morgon ska jag på friluftsdag, känner interiktigt för det men den går säkert bra det brukar ett göra.

kanke inte hinner skriva i morgon för jag ska typ på träning efter måste skynda mig hem och villa.
får se i morgon vi kanke slutar tidigare om vi har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0