inte så långt idag!!

idag var det en hel vanlig dag ska på tränig senare i kväll och i morgon är det match
matchen är mot tullinge=)

nu ska jag nog städa rummet för jag vet inte om mina vänner kommer hit i morgon, vi slutar efter lunch och vi tänkte vara  innan matchen för den är ganska sent.
undra vad vi ska hitta på madde och flisan vill gå till grillholken och äta men jag vet inte.....?
jag skriver nog ganska sent i morgon efter matchen tror jag, får se hur det går om jag är glad eller ej.
ses!

ps. skriv gärna kommentarer har inte får någon hitils=(


Kommentarer
Postat av: flisan

hej dizzen haha nu är jag den första som kompenterar denna blogg coolt
;) kom igen girll holken imon

puss

2008-05-22 @ 17:10:21
Postat av: Anonym

japp. haha nu är jag den första som komenterar denna blogg kul....skoja bara. Häng me till grillhoken imorgon puss

2008-05-22 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0