hej alla min unerbara läsare

idag pratade inte jag änns med mina (gamla)kompisar jag var mest med min vän och kanke min blivande vän=)
vi bråkar forfarande och dem värkade vilja bli sams men jag vet inte. jag vet inte änns om jag vill bli samms för det kommer typ bara bli att vi seger förlåt och sen blir allt bra, men det blir det inte vi har fortfarande inte kommit överäns.

nog pratat om det, idag fick jag tillbaka mitt tyska prov och jag fick VG ganska nöjd, hade ju inte övat så mycket:b så ganska bra då.

ska snart iväg på träning och efter kanke jag ska kolla på en hund =D
det är ca 1,5 år och jag hoppas värkligen att vi får den.

kanke fixar en bild senare på den...ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0