han är bara för gullig

jag sitter här med vår nya hund paskal som vi kallar för pepe, som nog kommer hetta så i framtiden om vi behåller honom. vi har  honom bara som prov men mammma värkar trivas med honom och jag tror vi behåller honom.
en blid på den nya tillväxten i familjen:image26
inte värdens bästa men låvar att fixa bättre när jag har tid.

matchen i går van vi med 2-0 inte värdens bästa motståndare så jag tycker vi kunde lägga in några mål till.

matchen idag gick sämre förlorade med 2-1 jag var bara med första halv lek åkte hem för att jag måde skit.
mår lite bättre nu och ska ut och grilla med familjen på tomten måste välkommna nya familje hunden.

ses i morgon kanke fixat mer bilder då puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0