friluftsdagen var jätte varm

idag hade vi friluftsdag och solen sken på oss hela dan.
för mej gick det nog ganska bra både höjd, längd och kulla.
får reda på resultaten senare berättar då också vad det blev för plaseringar.

efter vi slutat åkte vi förbi badstranden och badade med kläderna på, det var jag och några av flickorna i klassen.
när jag kom hem låg jag och solade lite men det blev ganska lång stund ändå.
hoppas jag fick lite färg=)
kanke inte var så smart att sola tar ju så mycket på krafterna och jag ska snart iväg på träning.
efter ska jag åka och kolla på den dära hunden och hoppas mamma och jag fasnar för den.
längtar värkligen efter en familje ökning för det käns så tomt just nu.

lite bilder från dagens utflykt:
image21image25
årets första dop, blev väldigt sent men det var ingen som ville gå och bada med mig för en nu.                                           

image24
fick en bild på en ekore på vägen hem i skogen var typ en meter ifrån mig när jag märkte den,
men den han hoppa högt upp i träden innan jag han ta upp kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0