andra dan...

Idag så hade vi operation dagsverk 2008 och jag hjälpte till i skolan. Jag och min kompis var där och vi fick byta ut våra bord till våra gamla. Kan låta lite konstigt men dem nya var för smala och typ begagnade från en annan skola.
Det var tungt men några  i åttan hjälpte till och vi blev klara ganska fort=)
När alla borden var på plats trode vi att vi skulle få gå hem men fick massa annat att göra,  jag hjälpte till i syslöjden och gjorde garnystan(tråkigt).
Vid kvart över ett så fick vi äntligen gå och fick en glass till belöning=d

I kväll ska jag på träning den börjar fett tidigt och ska försöka skynda mej hem för att se det sista avsnitet av andra avenyn, madde min kära kompis och jag har följt precis alla avsnitten. Hopppas det bara blir bra slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0