var på longholmen och badade idag

idag slap vi skolan för hela klassenn åkte till longholmen och badade istället.
vattnet var iskalt inte så som det brukar vara men solen sken och det var skönt att ligga i solen och prata.
det blev inte så att vi stanade för det blev så mycket fold tillslut och då var det lika bra att följa med hem.
jag tog ganska mycket bilder mäst på ankungarna som simmade liten bit från stranden.

när vi leggat och solat en stund ser vi linda från andra avenyn och vill gå ditt och fråga efter atograf men det var ingen som vågade.
fick en ganska bra bild på henne i smygg, kanke inte var så snällt att fota henne uta att hon visste män jag ville ha ett (mine).

lite bilder från dagen och sen en nya bild på pepe + jordgubbar:

image28
linda från andra avenyn...
image30
en av dem söta ankungarna...
image31
jag och mina två kompisar den andre tar fotot....
image32
pepes andra dopp sen han komhit...
image33
och sist men inte minst har jordgubbarna börjat komma och jag längtar tills jag får ta den
första riktiga för i år... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0