TOM TITS EXPRIMENT

idag åkte jag och mina kusiner till tom tits vi kom först inte in för jag behövde vara 18 år om jag skulle gå in med småbarn men jag klarade tillslut komma in med mina kusiner och vi hade riktigt skoj.
det var många nya expriment för i år och även saker som var skoj för mig.

imorgon kanske jag ska till skansen med ungarna mormor kanske skulle följa med också då. jag skull ringa henne nu på kvällen men hon svarar inte så jag får se om hon ringer upp eller om hon kanske ringer imorgon istället.
bilder från dagens utflykt:

vi lånar kungens stol för ett ögonblik...

lite svårt att se men det sitter faktist 2 ungar där inne...

en gegantisk gunga...

och en gegantisk förstorning av bord och stolar...

det fanns en underjordisk tunnel...

jag och ville tog även en liten cykel tur uppe i det blå...
(det ser svårare ut än vad det är)

ja här tar det stop många mer bilder blev det men jag orkar inte lägga in alla skulle bli så trötsamt.
god natt tänkte gå och sussa nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0