tjejkväll

madde och yuki är och hämtar alla grejor medans jag är kvar och fixar ordning allt. jag har hunnit duchat och stält fram maten det blir då pizza som jag ska ställa in i ugnen halv sex för den ska hinna bli varm till machen börjar.
jag måste gå och hämta madraserna som dem ska sova på och sen ska jag städa lite så det inte ser så stökigt ut.
mamma snäll som hon är (ibland) har köpt honungs milon och massor av godis som vi kan
äta till matchen(tack mamma)
mamma och pappa är då inte hemma dem är på firma fest och kommer inte hem för än i natt hoppas jag.
men brochorna är ju kvar hemma men jag hoppas dem går till kompisar under kvällen.

ja nu ska gå och fixa allt men glöm inte hålla tummarna för Sverige nu puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0