sommarlov

äntligen har jag sommar lov.
idag samlades vi först i klass rummet för att dela ut priser, själv fick jag då 3 guld och ett broms+ett diplom är väldigt nöjd=D.
efter skulle ju då rektorn hålla tal som alltid är det tråkigaste=l
men efter blev det skoj yuki och jag gick hit hem och vi hade det riktigt mysigt.
vi firade självklart sommarlovet med lite cider och sen lite bullar och kakor.(mumms)
när mamma och papsen kom hem så åkte vi till lasera och åt pizza pepe fick självklart följa med och han fick ochså en liten smakbit.
nu har jag då kommit hem jag ska snart sätta mig framför tvn och titta på Sverige-Grekland. tror inte Sverige vinner precis men håller iallafal tummarna.
när mamma sen kommer till baka från pepes kvällsruna så ska vi även fika med lite bulle
puss på er måste gå och sätta på tven nu.
 
lite bilder från dagen happas dem smakar:

pepsi
                                              
hawai-pizza med pepsi

min outfit idag även till skolavslutningen (fast då flätor)

bullen som blir till fotbolls matchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0