skolavslutning imorgon=D

hej på er imorgon slutar jag skolan för den här terminen, det ska bli skönt att få sommarlov.jag hade tänkt börja sommar lovet med att umgås med mina kompisa kanke gå ner och bada eller not.men jag hörde att det skulle bli fult väde hoppas jag hört fel skulle bli tråkigt om det rengnade på avslutningen.

idag kollade vi på en film hela dan i skolan var lite onödigt tycker jag vi kunde fått gått och bada istället nu när det är så fin väder.men men man måste ju madde och jag kanke ska gå och bada senare så det blir kanke av ändå.

blir nog inga bilder idag jag är läsen men imorgon blir det iallafal en outfit på mina avslutnings kläder.
jag har precis provar dem och jag tycker det blev ur bra..puss på er

p.s jag fixade en bakgrund igår men det blev inte så lyckat ska sätta mig och fixa det men inte nu, det är så fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0