puhhh..

äntligen första dan över jag är ur trött har precis lakt dem jag ska nog också gå ock susa.
under dagen har vi hunnnit, leta efter skatt, spelat fotboll, hoppat studsmata,cyklat, åkt inlines och spelat data.
man måste nämligen syselsätta dem hela tiden.
imorgon ska vi kansk åka till tomtits eller åka och bada beror lite på vädret.
imorgon på kvällen får jag en lite stund för mig själv dem ska hem till sig för att göra någonting (vet ej)
och sen kommer dem tillbaka  på onsdag lite senare på morgonen då jag också får lite sovmorgon.
det jag inte fick idag dem vaknade kl halv åtta det tyckte deras mamma var länge men men hon är väl van.

jag fick också reda på att jag skulle passa dem till på torsdag (lite mer betalt)
får se vad jag ska hitta på med dem då.

aa.. jag ska nog gå och lägga mig nu puss dem blir sura när jag skriver så länge det låter nämligen (mycket) tycker dem.
bilder från dagen från många olika ställen:

den fina skattkartan..

olver siktar in för att sjuta...

ville hoppar medans olver åker(går)

när ville hoppar får olver akta sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0