midsommar

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag har haft fullt upp med annat.
Iallafal så var det då midsommar igår och jag var och såg på midsommarstången.
Jag köpte också massor av lotter både jag och erik fick vinnst på tredje lotten.(turisar)
På kvällen åkte vi till mina kusiner och åt mat, lite sill och potatis,grillatkött och potatisgratäng och sedan fick man en stor chocklad muffins till efterätt.
Efter maten gick vi till deras lekpark och tävlade med deras grannar på boll och kubb.
där träffade jag även lill-Zlatan och amanda en jätte gullig liten tjej måste bara varit  2år.
bollen van grannarna men kubben van vi överlägset.
vi kom hem här ca ett och var ur trötta men jag hade mycket roligt (trevligt)

idag har jag inte planerat vad jag ska göra jag får bara låta dagen rulla på.
puss och hej!

lite bilder från gårdagen:

vinnsten: en liten gris och chocklad..

midsommarstången men inte den stora...

det blev en hel del jordgubbar igår...

lill-zlatan var kapten på VIKING LINE...

jag gjorde en liten krans...

det blev mörkt och vi fick tända lite ljus...

hjärtat åker också ner som solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0