hem ljuva hem...

nu har jag kommit hem det blev A slut spel men vi åkte ut första matchen i straffar.
det är lite surt att åka ut så och vi gjorde faktiskt en mycket bra match andra halvlek tycker jag.
jag fick hoppa in i mål då våran målvakt skadade sig i fingret i upvärmningen men jag slap som tur va stå på straffarna.

vädret var fint dem två första dagarna men sen blev det molnigt och det började regna. vädret idag var inte det bästa häller här regnar det iallafal.

lite bilder ska få vissa rästen av helgen:

i det här klass rummet sov vi det var mycket trångt och alla saker var utsprida på hela golvet...

här är vi på väg in till centrum för att köpa lite godis till kvällen...det var en bit jag var helt slut efter vi kom tillbaka efter den turen.

på vägen ditt fick jag syn på några killar som varit och handlat...

jag och ellen ligger och tar det lite lungt efter matchen mot killarna...

lite av godiset som jag åt...

den vegitariska maten när vi fick spageti och köttfärsås(den ser inte god ut alls..)

nej nu ska jag nog gå och villa lite framför tvn har inte sovit så varst bra under helgen.
sen har vi typ spelat fotboll hela tiden, matcher och så har vi spelat mot killarna som sov i samma skola som vi.
det var faktisk riktigt kul, vissa var värkligen bra men dem var snälla mot oss och vi lyckades vinna lite då och då.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

fett stekig man är i sin gröna sovtröja ! :D

2008-07-05 @ 01:16:26
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0