grönan

hej på er alla mina läsare jag har inte skrivit på länge har faktiskt ingen bortförklaring åt det.
iallafal så var jag på grönan med min barndomsvän pim vi åkte dei tidigt på morgon och kom hem sent på kvällen.
dan blev helt otroligt lyckad det var nästan inge folk alls behövde bara stå i kö högst två minuter.
dagen blev även fylld med godis, mat, skratt och massor av åkturer.
pim sov över för vi åkte nämligen och shoppade dan efter, det skulle bli stan men vi orkade inte så det fick bli skärholmen istället. det blev inget inköp för mig förutom ett hundben till peppe.
efter en lång dag i skörholmen åkte jag på träning.

massor av bilder från grönan:


kaffe/te koppen är alltid rolig...

EXTRIM var det roligaste ...

lite sockervad ´mellan åkrurena gjorde susen...

jag försöker vanna en av dem stora bollarna men lyckas aldrig...

när vi åker hem har såklart pim med sig vinnster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0