godmorgon

godmorgon på er jag har varit uppe en stund redan då jag blev väkt av min bror.
jag har hunnit läsa ut min bok och madde har dyckt upp det vissade sig att hon var uttlåst och behövde ringa sin mamma. ny är hon på väg hem igen och vi ska höras av på msn för jag ska hjälpa henne men sin design på hennes nya blogg(madsson.blogg.se). jag har inte planerat resten av dan, ska nog hålla mig inne och bara ta det lungt. första dan på sommarlovet känns bra bortsätt från vädret då jag hoppas det blir bättre väder i morgon så man kan bada och sola lite.

hej hopp skriver säkert senare på dan också!!!

Kommentarer
Postat av: flisan

maddssonz.blogg.se ;P

2008-06-11 @ 13:20:33
URL: http://westrinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0