god morgon på er

det värkar bli dåligt väder idag igen så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på jag vet iallafal att madde kommer (hit?)
imorgon och vi ska kolla på matchen mellan sverige och spanien.
det blir nog en mycket intresant match och ännu roligare blir det när madde kommer. hoppas vi får det myssig kväll. kanske måste åka och köpa lite godis, eller kanske jag måste göra det.

nu på morgonen har jag då varit ute med Peppe och vi gick ner till badet. han simmade riktigt mycket idag och sen fick han även leka lite med sin polare Zoro på vägen hem.
nu ligger han och sover. inte för att vara elak så ser han faktist ut som en liten gris när han sover.


lille griseknoren där bak...(tll gjord)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0