förlåt

förlåt att jag inte skrev i går var så upptagen med pepe 
pepe är fortfarande här vi ska ha honom hela veckan och sen när ägaren kommer hem från tahiland så måste vi bestämma oss. jag tror redan nu att mamma har bestämmt sig och vi behåller nog den=D
pepe ligger nu och sover vi har varit nere och badat precis och han är jätte tröt.
jag tog även lite bilder vissar dem senare.

idag hade vi en vanlig dag fram till lunch och sen spelade sjuorna fotbolls match mot lärarna
jag var med men gjorde inte så mycket nytta vi van iallafal men det blev med strafar.
jag la alldrig någon och det var nog tur jag skulle vara så närvös och missa den.

imorgon är det en vanlig dag i skolan (tråkig) men senare på eftermiddan så ska vi ha växthus marknad jag ska plocka fram allt och så ska dem andra sälja. jag skulle nog villjat sälja helre men måste hem ganska tidigt för att jag kanke ska på träning med 94.
vi hade visst ingen träning så jag ska kolla om jag kan spela med 94:orna i morgon.

snart är sommar lovet här då blir det nog lite skrivande för mig måste ju ta vara på sommaren.
jag åker även bort mycket vi ska på fotbolls cup och sen ska hela familjen ut med båten nån vecka.
efter det blir det nog många blider mäst på skärgården tror jag och om jag har tur många djur som jag gärna fotar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0