dårlig dag

båten kom i vattnet men kom snabt upp igen, det läkte vatten genom kylaren (fråga inte vad det är vet ej)
vi ska prova igen imorgon om pappa kan fixa det hoppas jag verkligen den går i. vi skulle ju åka i skörgården en vecka på sommar lovet och om inte det blir av vet jag inte vad jag gör.
jaja får se hur det går imorgon kan ju inte börja böla än.

imorgon ska jag då på match och sen kanke ringa någon kompis om det inte är så att båten kommer i för då ska jag fan följa med på en tur kanke till och med få åka ring backom båten.
det är riktigt kul det men man blir kal fort om det inte är varmt men det skulle det bli imorgon tror jag jaja ska gå och kolla lite på tvn och äta godis...hej på er

lesen blev inga bilder idag fixar något tills imorgon

Kommentarer
Postat av: flisan

haha tack för komentaren gummz synd att du inte kunde följa med till gömmarn... hopppas det fixar sej med båten puss<3

2008-06-06 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0