ca 40timmar kvar till sommarlovet

matchen imose van vi med 4-2 jag stog då i målet gick inge vidare andra halvlek gick lite bättre.
laget vi möte låg etta och vi ligger typ sist så vi spelade mycket bra tycker jag.
det var också sista 94 matchen innan sommarn men vi kanke ska spela en tränings match så vi blir ladade till aroscupen som är helgen efter midsommar.

efter matchen solade jag några timmar och sen gick erik och jag ut en stund.
när jag kom hem var maten klar det blev fisk, något som jag inte brukar tycka om men den här gången var det riktigt gott.
nu sitter jag då framför dator och jag ska försöka fixa min design igen. om det är någon som har några tips sej till jag förstår mej inte på hur man fixar headern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0