blev visst träning idag endå

hade ståt fel på hemsida det var tränig idag som vanligt med 92 orna.
ska snart iväg på växthus marknaden, mamma hämtar mig vi skolan och skusar mig det blir nog ganska brotom träningen börjar 17.20

i morgon ska vi till stan vi ska bada med klassen, ska bli riktigt kul tror jag vet inte vad jag ska ha för matsäck ännu får köpa någonting efter träningen.
jag ska ta med kamera och fota ladar baterierna just nu hoppas dem bli fulladade tills i morgon.
det var också därför jag inte kunde lägga in blider men jag får lägga in alla blider i morgon om jag hinner,
kanke skulle stana i stan i morgon med min vän. får se vad vi hittar på om vi bara ligger kvar på stranden eller om vi går och shoppar lite.

ses i morgon hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta gärna på finast bild i min blogg :)

2008-06-03 @ 14:12:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0