2 skoldagar kvar

Vi hade växtvärk idag skulle bara gå till lunch men fick sluta tidigare för att vi blev klar med städningen.
så nu är det bara några få timmar kvar jag behöver vara i skolan.

efter skolan gick vi till gömmarn min och min kompis hund följde med och badade.
det var en bit att gå till gömmarn från oss men efter tyckte vi inte det var så långt.
det var mycket folk på badplatsen och svårt att hålla reda på pepe.
hem från gömmarn fick vi som tur var skus, mamma hämtade oss och vi kom fort hem.
nu sitter jag framför dator ska försöka fixa bloggen lite.
i morgon ska vi sjösätta våran (fina) båt och kanke ta en tur, får se om pepe tycker om att åka båt han simmar mer nu och ska nog inte tycka det är så läskigt efter en stund.
 
lite bilder från dagen:
image29
mina två kompisar den ene kom inte med...
image30
pepe fick ju följa med...
image31
sen var min kompis hund med också... kiku


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0