sista dan

man kan seja att det är ungefär en dag kvar till vi åker till umeå.jag längtar värkligen nu jag ska börja paka imorgon vi åker nämligen imorgon kväll. vi ska ta nattåget så vi kommer vara framme kl sju på morgonen i umeå.jag har aldrig åkt så långt med tåg och alldrig på natten häller. men  nu ska jag göra det snart och det är väl dags att göra det då.

idag gick jag upp tidigt och åkte iväg på träning sen åkte jag hem till mormor och ducha och åt lunch. mormor hade fixat lite plättar tills jag kom. så jag åt plättar med glass och sylt.mmm. rästen av dagen har jag varit med erik vi har varit och padlat kanot i flottsbro det var riktigt kul men jag kan inte påstå att vi var så duktiga. hemma hos erik så käkade vi lite nudlar med chikenbits(vet ej hur det stavas)det var urgott hade nog kunat käka lite till men maten tog slut ganska fort. nu på kvällen åkte först erik och jag och köpte lite godis och sen åkte vi hem till mig och såg på film. den var faktiskt riktigt bra inget förväntat slut precis men ändå bra (what happens in vegas). ja det var min dag nu tänkte jag fakiskt gå och läggamig jag är ur tröt efter allt jag gjort under dagen och så kommer jag vara ännu trötare imorgon när jag ska åka tåg hella natten. natti natti sussa söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0