mitt första bröllop

god kväll på er imorgon ska jag åka tillbaka till västerås igen, inget man väntat på men min halv bror ska gifta sig och det blir då det första bröllopet jag varit på. det kom lite plötsligt vi fick reda på det i början av veckan så vi har inte hunnit fixa så mycket. det kommer inte bli något vanligt hedligt bröllop i en kyrka som dem flästa brukar ha utan det blir i en ragarbil inne i en parad. vet själv inte riktigt hur det ser ut men jag får se imorgon fixar då också lite bilder så ni får se.
vi åker ditt någon gång på dan sen kommer vi väl hem någon gång sent på kvällen det tar ju en stund att åka från västerås.ja så då hinner jag nog inte skriva utan ni får hålla er till på lördag då jag hopas jag skriver om hur det gott.
det kanske inte blev något giftande man vet ju alldrig men jag har iallafal inte hört att någon takat nej förut så det skulle bli första för mig.
kram kanske orkar fixa några bilder från båtturen om ni har tur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0