jag köpte massor

nu har jag kommit hem från marknaden det tog en stund pga att jag fick cykla. jag köpte nämligen en tant cykel som planerat. fick den ganska biligt mot andra 550kr mamma prutade ner den  från 600kr
jag köpte även en lyckta fick den för 30kr då jag hade prutat ner den från 75kr(nöjd)
sista fast första grejen jag köpte var någon lysande kula  jag måste nog visa den anars kommer ni inte förstå.den fick jag för 20kr. kommer vissa dem senare mamma har nämligen dem i bilen. madde och yuki följde ju också med yuki köpte då iget men madde köpte en sparkcykel och ett fiskespö. det ska vi gå ner och prova senare på kvällen vi ska bara hinna käka först.

här är min skönhet lite repig och smutsig men  det går och årdna. min bror måste även hjälpa mig med att fixa
växlarna och frambromsen men det årnar han lätt.

lite dårlig bild kanske orkar fixa en finare senare.
tack madde och yuki jag har haft det ur skoj under kvällen!!

Kommentarer
Postat av: Emma

dizzen, nicen & alla i laget undrar om du är villig o lägga 150 kronor på en bergssprängare. svara så fort du kan så jag vet, ta med pengarna på mån isf!



kram <3

2008-07-26 @ 11:50:20
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0